Biednych ludzi najtrudniej zadowolić.

Biednych ludzi najtrudniej zadowolić.

 Dajcie im coś za darmo, to stwierdzą, że to podpucha.
 Powiedzcie im, że chodzi tylko o drobną inwestycję, powiedzą, że wiele na tym nie zarobią.
 Powiecie im, żeby zainwestowali, odpowiedzą, że nie mają pieniędzy.
 Powiecie im, żeby spróbowali czegoś nowego, powiedzą, że brak im doświadczenia.
 Powiecie im, że to tylko tradycyjny biznes, odpowiedzą, że to zbyt trudne.
 Powiecie im, że to nowy model biznesowy, a oni odpowiedzą, że piramida.
 Powiecie im, że sklep jest już otwarty, odpowiedzą, że brakuje im samodzielności.
Powiecie im, żeby otworzyli nowy biznes, powiedzą, że nie ma dowodów, że nowy biznes się uda.

Oni wszyscy mają coś wspólnego:

=========================================

 lubią szukać odpowiedzi w Google,
 słuchają się przyjaciół, tak samo sfrustrowanych jak oni;
 więcej rozmyślają niż profesor na uniwersytecie, a robią mniej niż ślepiec.

Zapytajcie ich, co potrafią?

=========================================

 

 Nie odpowiedzą wam. Mój wniosek jest taki – żeby wasze serce biło szybciej, dlaczego po prostu szybciej nie działacie? Zamiast spędzać czas na rozmyślaniach, dlaczego by nie zrobić tego, o czym myślicie?

Biednym ludziom się nie szczęści z powodu jednej wspólnej cechy – Całe Ich Życie Upływa Na Oczekiwaniu”

Cytat: Jack Ma, Ma Yun – założyciel Alibaba Group

Nasza propozycja biznesu: 
promowanie sklepu online Wellness z produktami na bazie naturalnych składników, użytku codziennego. 220 naturalnych produktów w 6 kategoriach.
Uczymy się jak efektywnie wykorzystywać potencjał social media tj. facebook do poszukiwania klientów jak i partnerów biznesowych.
Uwaga, my niczego nie sprzedajemy!

Zapraszamy na nasz fanpage

 

Warunek:🔻
👉 zaproś nas do grona znajomych na Facebooku  👉  i napisz na PRIV

Anna Badowska        Jurek Badowski

Facebook Comments

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.